Taipei



Finns det tid över någon gång och Du inte kommer på något annat att göra så kan jag föreslå Taipei.
Ett spel på ICA-kurirens hemsida.
Bara att välja spelplan och spela och alldeles gratis dessutom.
Ett problem är, åtminstone för mig, att jag kan inte sluta när jag väl börjat.
Varje gång spelet tar slut så tänker jag "en gång till" och sen blir det oftast en och flera gånger till.
Och hoppsan där försvann en timme till ingen nytta egentligen.
Men vaddå, spela roll, om man ändå inte har något annat nyttigare att göra.
Här kommer en länk till spelet.
http://www.icakuriren.se/Spela-Tavla/Spel/

Kommentarer
Postat av: cecilia

vad härligt! jag är inte ensam om problemet.

2009-05-25 @ 10:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0