Tårta

På tal om födelsedag så firade jag min med att fara till Luleå och shoppa med Emma.
Hon behövde skor till studentbal och avslutningen.
Men i alla fall så ville hon göra en tårta åt mig dagen därpå.
Den blev lite annorlunda som Ni ser på bilden.
Tårtan är i tre våningar, men det är lite fusk, alla våningar är inte ätbara.
Nedre delen är bara en ugnsform som vändes upp och ner och penslades med smält blockchoklad,
mellandelen är tårtan som vi åt upp. Och den översta är en chokladmums.
Tårtan var i alla fall supergod.


Kommentarer
Postat av: AnnBritt

Morrn !



Vad kul att se att det är någon som är värre än jag med att klappa på garn ! Jag har nu som projekt att avsluta alla påbörjade stickningar innan jag får börja nåt nytt ! Och nu har jag bara ärmarna kvar i min bomullstunika kvar, det artar sig. Men... du skulle ju behöva ett hobbyrum ! Bastun är nog avsedd för ett annat ändamål, tror du inte ??

Vi kanske ses hos Susanne på affären nästa gång jag är i Gällivare, trist nog så måste jag ju åka ner till Luleå eller till Kalix för att köpa garn, men har ju kommit på att man kan beställa via internet, så nu har jag beställt vackra handfärgade garner från England, bild kommer snart på min blogg !

2009-05-05 @ 11:46:56
URL: http://bibbistickar.blogg.se/
Postat av: AnnBritt

Tips: www.stickamera.se

Användbar sida med hänvisningar till många stickar-bloggar, samt lite roliga garnbyten, just nu Grisen i säcken !

2009-05-05 @ 13:30:44
Postat av: Susanne

Tjusig tårta :-)



Vad roligt att du bloggar! Jag ska länka till din sida från min sida.



Kram!

2009-05-05 @ 17:58:09
URL: http://susannemattsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0