Lördag...


....igen. Det är visserligen skönt men veckorna går så fort.
Såg att jag inte skrivit något här sen förra helgen.
Men det har faktiskt inte hänt så mycket här som finns att skriva om.
Jag har väl bara jobbat, ätit och sovit. Nej kanske inte riktigt jag har faktiskt
fått färdigt och levererat vantarna som är på bilden och varit på ett par
styrketräningspass denna vecka. Alltid något.
Dessutom har jag skottat lite snö, för er som läser min blogg behöver jag ens
säga vad min käre make har för skift?
Rätt gissat, eftermiddagskift. Nu blir det uppehåll i snöandet i två veckor så
ni vet, ni kan ställa undan spadarna så dom får vila.
Nog skulle jag kunna vara lite elak och lämna snön så han får skotta på förmiddagen men
det har jag inte hjärta till, han jobbar nog många timmar på eftermiddagsveckan så jag kan
gott skotta snö. Men samtidigt får jag ju friskluft och lite motion. Inte helt fel det.
Nu ska jag försöka få liv i tonåringen här i huset så vi kan vara och handla lite sedan
blir det pizzabak.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0