Lussekatter !!

Jag har bakat lussekatter idag, men jag säger då bara det.
Lussekatter är inte min grej, fy sjutton vilka fula katter.
Även om jag har sett min mor göra dom massor av gånger och Emma var och försökte
lära mig så blev dom fula.
Nåja, dom gick i alla fall att äta påstod provsmakaren.
Jag hade tänkt sätta in en bild på dom, men nej så roligt ska ni inte få ha det.
Halva degen blev vanliga bullar med smör, socker och mandelmassa mellan.
Betydligt lättare.
Men jag får väl fortsätta och träna, nån gång ska det väl bli snygga katter för mig också.
Nu är det dags för kvällens sista hundrastning.
Ut i -25 graders kyla. Idag har det varit kallt hela dagen.
Förresten jag ändrade mig, ni får se mina fula lussekatter. Men skratta inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0