Måndag igen...

...och nu är vi inne i november månad.
Fy vad tiden går fort, snart är det första advent.
Min mamma och pappa åkte hem igår, men dom var faktiskt här hela helgen. Trevligt.
Vi gjorde inte mycket, tog det mest bara lugnt.
Mamma hon fick äran att gå ut på morgonpromenad med våra hundar och det tyckte vi alla
om, tror jag. Åtminstone hundarna som fick gå en längre sväng och jag som fick ligga under
täcket. Men jag tror mamma också tyckte om det.
Vi hann med ett besök på kyrkliga syföreningen i Malmbergets församlings årliga försäljning
och lite shopping på Lindex och Coop.
På våran helgmeny stod det Tacos (det är stående på fredagar hos oss), Grekisk pyttipanna,
köttsoppa och en Halloweentårta.
Halloweentårtan var som en kladdkaka med chokladtryffel på, det skulle även ha varit spök-
maränger på (maränger med bruna chokladögon) men dom uteslöt jag. Eftersom barnet drog på
krogen och vi gamla kanske blir rädd för spöken. Den var god även utan maränger.
Mycket mer hände inte denna helg, men det behöver inte hända heller så mycket jämt.
Nu ska jag dra på jobbet och påbörja denna arbetsvecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0