Skönt med helg!


Verkligen skönt med helg och ett par lediga dagar.
Jag har faktiskt lyckats få färdig tre par yllesockar, inte illa.
Det var nya färger i Raggi garnet som jag stickat av och samtliga är beställda och
jag ska sticka några par till. Men garnet är för tillfället slut.
Alltså inte hela mitt garnlager, om så väl vore, nej, bara Raggi garnet.
Måste vänta att min leverantör får hem mera.
Nu ska jag försöka få liv i min tonåring så att vi kan fara till Coop och inhandla
det jag glömde igår.
Idag ska jag ge mig på ett nytt recept till middag.
Det ska bli lax med fetaost, fick receptet av min kära moster. Det ska
bli spännande. Alltid roligt med nå nytt.


Kommentarer
Postat av: agneta

Min käraste make vill att du lär mig sticka sockar S han fryser om fötterna. Han trodde nog det skulle bli bättre när han flyttade söderut

2009-12-16 @ 23:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0