Slut på helgen

Ja, tyvärr, den tog som vanligt slut alldeles för fort.
Men, men det kommer snart en ny helg, veckorna går ju så fort.
Snö har det kommit och skotta har vi gjort, yes, vad roligt. Eller ??
Nej, jag tror jag ska flytta någonstans där det är ca 20-25 grader året om.
Om inte förr så när jag får pension.
I övrigt har det inte hänt så mycket.
Jag håller på att försöka färdigställa två par Lovikka vantar som jag har fått beställning på.
Att sticka Lovikka vantar är fort gjort men det är efterarbetet som tar tid.
Tvätta upp dom, torka, fästa trådar, rugga och till sist brodera. Men snart är dom färdiga.
Sen står yllesocksbeställningar på tur att göras.
Men nu är det sänghalmen som gäller så att man är pigg och utvilad inför kommande arbetsvecka.

Kommentarer
Postat av: Monica Hansen

Längtar efter värmen här också, soool:)

2009-11-10 @ 11:11:16
URL: http://stickebloggen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0