This is it !!

Ikväll blev det bio med Emma.
Vi var och såg "This is it" med Michael Jackson. Det var från repetitionerna under tiden mars - juni i år
inför konserterna i London som tyvärr aldrig blev av.
Gillar man honom och hans musik så var filmen sevärd.
Sången var väl inte alla gånger som man är van att höra honom men det var ju repetitioner.
Det var inte samma fart på dansen heller även om han höll igång en hel del.
Men min kära dotter sa att man inte kan ha för höga förväntningar på en man som är i 50-års åldern.
Hmmm!!! Vad mena hon med det, fattar inte alls.
Ja, ja tur att man inte fattar allt.
Idag blev det även en tur till vårdcentralen för svininfluensavaccin, den turen tog endast 3 timmar.
Men det var bara Emma som fick vaccin eftersom det fortfarande bara är riskgrupperna som vaccineras.
Det var en som frågade om det var min tur sedan när Emma hade gått in för att få sprutan.
Nej sa jag, jag ska inte ta någon spruta nu, tycker bara om att köa.
Undra om jag blev idiotförklarad.
Nått att se fram emot, få köa en gång till när det blir allmänhetens tur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0