Tisdagen tog ....

...slut och det är dags att hoppa i säng och kämpa några sidor i boken.
Den här dagen har bjudit på både det ena och det andra.
Vädret är då verkligen bara skit just nu, slask och glashalt om vartannat.
Är det inte lika att det blir vinter om det nu är tänkt så.
Fast Emma och hennes kusin Ida var faktiskt ut och promenerade i halkan i en och en halv timme.
Det var verkligen inte illa.
I morse kl 3.30 blev jag väckt av Emma som undrade var vattnet hade tagit vägen.
Det visade sig att det har varit någon stor läcka och många var utan vatten.
Strax efter kl 6 blev jag återigen väckt, trodde att tredje världskriget hade brutit ut men det var
vattnet som började komma tillbaka och kranen på toaletten var öppen och luft i rören.
Så det pangade på utav bara den.
Vi skulle laga middag men konstaterade att vattnet vi hade var inte kul att koka makaroner i,
det var brunt så det blev hämtpizza i stället. Ganska gott men inte så nyttigt förstås.
Har även hunnit med att vara på en klädvisning, jag köpte inget åt mig själv men Emma behövde
lite nya kläder så det köpte jag. Hmmm!!! Vet inte vilken garderob hon ska få in dom plaggen i.
Sen blev det ett pass styrketräning, det var skönt allra helst efteråt.
Men nu är det som sagt dags för sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0