Hemma igen.....

....och redo för veckans sista arbetsdag.
Jag och Emma har tillbringat två dagar i Luleå.
Det har blivit shopping, läkarbesök på Sunderby sjukhus, bio bl.a.
Inte hittade jag så mycket att shoppa, hade väl inte shoppingögonen med mig, fast jag köpte
faktiskt ett par läsglasögon, skulle kanske ha satt på mig dom.
Men kan ni tänka er, jag köpte faktiskt något annat än glasögon. Garn!!!
Även om det är det enda jag har gott om, men nu hittade jag ett garn som jag måste prova.
Det är ett yllesocksgarn, det blir tunna yllesockar och garnet är behandlat med Aloe vera och
Jojoba olja och ska tydligen vara bra för fötterna. Behandlingen ska tydligen hålla i 40 tvättar.
Spännande !
Emma däremot hon lyckas alltid hitta en massa saker. Men det gjorde väl en annan också
när man var i hennes ålder.
Vi bodde på hotell Aveny, ett litet prisvärt hotell mitt i stan.
På onsdagkväll han vi vara på bio och såg "Fame". Det var en ny upplaga av den gamla filmen som
var populär när jag var ung. Den var sevärd tyckte jag och jag var faktiskt vaken hela filmen.
Det måste vara ett bra betyg.
Emma fick även en förskotts födelsedagspresent om hon nu kommer ihåg det när det är födelsedag.
Det var en make-up lektion på Make up store. Den presenten var mycket uppskattad.
Men nu blev det då dags att dra till jobbet.
Ha det bra allihop som tar sig tid att läsa min blogg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0