Kan ni tänka er ....

det är måndag och min käre man har sin första arbetsdag på eftermiddagsveckan.
Och vad gör det då, jo det snöar. Yes !!!!
Vad jag har längtat att han ska ha eftermiddag så vi får lite mer snö.
Äntligen händer det och jag har fått var ute och skotta.
Nåja, det var väl inte riktigt sant, ja att det snöar det är sant men att jag har längtat
det var då absolut inte sant.
Annars har det faktiskt inte hänt så mycket, en helt vanlig måndag med jobb, matlagning,
disk och hundrastning.
Jo, jag har börjat på ett nytt projekt, jag ska få ordning på alla recept som skrivs ut från
nätet och klipps från tidningar och sedan ligger lite här och där.
Nu ska det bli fint i pärmar.

Kommentarer
Postat av: kajsa

Men oj vilken inspiration jag fick när jag läste dina receptplaner! Nu har jag inhandlat en snygg pärm, register och lite annat kolijox. Nu ska här fixas i recepten....Tack för inspirationen Annica. Det är snart 40 år sen jag flyttade hemifrån och först nu ska det bli ordning.......

2009-10-27 @ 18:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0