Snöoväder!!

Nog känns det väl ändå lite tidigt att det redan ska bli vinter.
Men, men det är bara att acceptera det, bor man här uppe i norr så gör man.
Fast ibland kan man ju fundera varför, snö flera månader om året, är det roligt ???????
Nå jag har i alla fall varit ute och kämpat med snöräven för första gången denna säsong.
Av någon anledning tycker jag att det alltid snöar när min käre make jobbar eftermiddag,
men det kanske beror på att det är dom gångerna jag måste skotta.
När han är ledig behöver jag inte skotta det kanske är därför jag inte tänker på att det även
brukar snöa då.
Han å andra sidan tycker bara att det snöar när han är ledig.
Med andra ord så måste det snöa nästan jämt under vinterhalvåret.
Nu ska jag i alla fall ut i snövädret och rasta hundarna för sista gången idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0