Torsdag kväll....

...och en halv dag kvar att jobba denna vecka.
Imorgon får vi celebra gäster. Min mor och far kommer nämligen på besök.
Och dom ska visst stanna hela helgen inte bara över dagen.
Det ska bli jätte trevligt att träffa dom.
Har försökt få ihop en liten meny för helgen så det är överstökat.
Bara inhandlingen kvar men det fixar jag imorgon, det går fort när inköpslistan är klar.
Kanske jag placerar mamma vid spisen när hon kommer, nej, kanske inte.
Hon kan ju få ledigt från matlagningen en helg, fast inte hela förstås. Har faktiskt
planerat in köttsoppa på söndag och det är hon bättre på att göra än vad jag är.
Men jag kan titta på och lära mig, det kanske är på tiden.
Nu är det dags för kvällsrundan med hundarna sen blir det väl hopp i säng med boken.
Kämpar med sista delen i Stieg Larsson triologi "Luftslottet som sprängdes".
Den är bra men det är sååååååå många sidor och jag klarar bara några få per kväll innan
ögonen vill fara igen. Men så småningom hinner jag väl läsa färdigt den, förhoppningsvis
innan filmen kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0