Äntligen fredag!

En arbetsvecka snart till ända. Oj, vad tiden går fort nu förtiden.
Denna vecka har jag varit faktiskt ganska duktig på motionsfronten om jag får säga det själv.
Fyra promenader och två styrketräningspass på fyra dagar och veckan är inte slut ännu.
Men idag kanske det blir en vilodag.
Och Idol har börjat igen, det är roligt att se på, en del människor har ingen aning om hur dålig dom är på att sjunga men utan dom hade ju kanske inte programmet varit något att se. Nu får vi ett gott skratt mellan varven.
I helgen ska jag i alla fall försöka få bort alla sommarkläder och fram med vinterkläderna, tyvärr.
Men jag tror inte sommarkläderna kommer till användning nå mer detta år.
På söndagkväll ska vi återuppta våran junta, åtta "flickor" som träffas hos varandra ca en gång i månaden och surrar. Förr var det handarbete som gällde men vi har övergått till att surra.
Denna gång blir det hos mig, så jag måste försöka komma på något att bjuda på.
På handarbetsfronten är det just nu en flicktröja som är på tillverkning men jag skulle faktiskt behöva göra färdigt en del som ligger i min korg och väntar. Det mesta är bara att fästa trådar och hur kul är det.
Jag skulle kunna sticka hur mycket som helst om någon skulle fixa monteringen och trådfästningen.
Men, men ska det bli färdigt så måste jag ju göra det också.
Nu ska jag dra på jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0