En ny vecka är här, igen!!!

Första dagen på den nya veckan är avklarad.
Idag blev det en promenad till Gällivare för att gå på bio och se "Flickan som lekte med elden", andra delen i Stieg Larssons triologi. Nu är det bara att läsa klart tredje boken och sedan vänta på den filmen.
Filmen var bra tyckte jag.
Jag var inte så duktig så att jag promenerade hem också, liftade hem med Christer.
Annars har helgen varit bra, skulle så stort ta itu med min höststädning men inte blev det mycket mer än att jag städade datarummet. Men alltid något.
I övrigt blev det en liten runda på stan, gjorde så stora inköp som Nozoil och mat.
På lördag kväll jobbade Christer och Emma for på krogen så då tänkte jag se en film, för hör och häpna jag kände mig jätte pigg. Jag hade hyrt en drama film, parkerade mig i soffan och slog på den. Och kan ni tänka er, den fungerade inte mer än i nio sekunder, så typiskt. Jag som hade sett fram emot den. Suck !!!!
Vad gör man då ????? Jo, jag gick in i Emmas rum där det säkert finns 400 filmer att välja mellan och tog en film, slog på den och såg ca 30 minuter sen var det god natt. Så gick det med min filmkväll. Men det var inget ovanligt att den sluta på det viset.
Sen väcktes jag strax före kl 2 när det beställdes taxi hem från krogen. Så det var bara att fara ut för jag vill ju ha hem henne.
Det blev inte att prova några nya recept i helgen, det anfallet kommer bara ibland.
Söndags middagen bestod istället av mat som vi var och köpte från Kina restaurangen. Det var säkert sista gången för tyvärr så stänger dom den nu den sista september och det blir en Thai restaurang där istället.
Kanske det också är bra, vem vet.
Nu är det dags att gå och se om John Blund kommer på besök.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0