Fredag igen!

Japp, då var det äntligen fredag igen och en arbetsdag kvar.
Det var frost på backen nu när jag var ut med hundarna, första morgonen för min del den här hösten så det blir att skrapa rutorna när jag ska iväg.
Den här veckan har bestått av ett par promenader, ett par styrketräningspass och jag har faktiskt använt våran Cross trainer apparat som står i tv-rummet. Fantastiskt!!
Få se hur länge motionsanfallet håller i sig, förhoppningsvis ett tag till för man mår ju faktiskt bättre när man rör på sig.
En kväll hade jag besök av en kvinna som ville presentera företaget Amway för mig.
Hon höll på att bygga ett nätverk, suck, ni vet sånt där typ pyramidspel, värva fler och tjäna mer.
Jag nappade inte på det men däremot köpte jag några produkter, tänkte att jag kan i alla fall prova om dom är bra. Det fanns allt möjligt från kosmetika, grytor, städprodukter. 
Nog är jag född till nasare som många vet men det där med att skaffa fler och fler som håller på med företaget för att tjäna några pengar det är inte min grej. Det låter så väldigt bra när dom berättar om det.
Från det ena till det andra så har jag faktiskt skrivit ihop min höststädningslista. Våren gick så fort så jag hann inte stryka allt på den listan så det som inte hanns då ligger som prio ett på den nya listan.
Så i helgen ska jag försöka beta av några punkter på den.
Nu är det dags att dra till veckans sista arbetspass på jobbet i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0