Lördag !!!



Lördag morgon, härligt!
Solen lyser och jag har varit på en promenad med hundarna.
Här är det ingen sovmorgon för min del men det kanske beror på att jag gör bort den redan kvällen innan på soffan framför tv:n, som vanligt.
Jag började se en film förra lördagen och gjorde ett nytt försök igår kväll men måste nog göra ett försök till.
Fick i alla fall färdigt ett handarbetsprojekt igår, tröjan på bilden.
Den ska en liten flicka ha.
Nu ska jag försöka få någon rätsida på vårat förråd, igen.
Vet inte för vilken gång i ordningen detta år, det är hopplöst att försöka ha någon ordning där.
Jag städar, sen går det någon vecka och det ser ut som ett bombnedslag igen.
Tyvärr kan jag inte skylla på någon annan än mig själv att det blir så för det är jag som
bara slänger in grejjer hur som helst.
Men nu ska jag skärpa mig och försöka hålla ordning.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0