Då var ....

....måndagen snart till ända.
Inte klokt vad dagarna och veckorna går fort nu förtiden. Annat var det förr då räckte dom jätte länge.
Och går vardagarna fort så går helgerna ännu fortare, fast det är ju å andra sidan färre dagar.
Ganska logiskt med andra ord.
Min helg har varit fylld av olika aktiviteter. Som vanligt har jag varit ut och samlat steg, igår var jag med en granne ute på promenad i 1,5 timme. Det var jätte skönt och behagligt väder till skillnad av vad som varit de sista veckorna.
Sen har det varit snöskottning, vi skottade fram både en släpvagn och en altan ur snömassorna.
Har även hjälp vår kära dotter att möblera om i hennes rum, det vore ingen match om det inte fanns så mycket grejjer där inne. Suck !!! Och allt verkar vara bra ha grejjer. Men det blev bra till slut, nu är det bara för henne att rensa bland gamla tidningar för det fanns det massor av där inne. Oj, oj !!!
På handarbetsfronten har jag faktiskt börjat sticka på en tröja åt Emma, hon beställde den av mig i höstas men har fått vänta p.g.a alla sockbeställningar jag har haft. Jag har snart bakstycket färdigt, men få se hur länge det tar med resten för igår fick jag beställning på fem par sockar.
Idag har jag varit och träffat min kära mamma och moster som var här i stan på snabbvisit. Vi hann med att äta en lunch. Har inte träffat dom sen i julas så det var jätte roligt.


Kommentarer
Postat av: Agneta

ÄNTLIGEN har du skrivit på din bloggS

2010-02-08 @ 23:26:59
Postat av: kajsa

Hej



Flitens lampa lyser som vanligt hos dig.....Hur orkar du med ett heltidsjobb också..?

2010-02-10 @ 09:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0