Det är inte...

...klokt vilken kyla vi har just nu.
I skrivande stund är det -36,3 grader, det har bara blivit kallare och kallare under kvällen.
När jag var och tog min promenad ikväll så var det -32,9 grader när jag kom hem.
Men det gick bra ändå att promenera, det är bara att klä sig ordentligt.
Efter det blev det ett styrketräningspass.
Idag hade jag lite vila från OS, det var inte något som intresserade mig denna dag.
Gårdagen var däremot spännande, först hockey på morgonen och sedan sprintstaffetten för damerna.
Vilka duktiga tjejer Sverige har och killar också fast det nu inte gick så bra i deras sprintstaffet.
Spännande att se vad Gällivare kommun ordnar när Marcus Hellner kommer hem.
Nu är det bäst att hoppa i säng så att jag orkar med morgondagens arbete och sportaktiviteter.
Det blir väl som vanligt en promenad, hoppas att det är varmare, sen blir det kanske att titta på OS.
Har inte riktigt koll på vad som händer i Vancouver imorgon, men kanske något spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0