Etapp 2...

är nu avklarad och ny månad imorgon vilket innebär nästa etapp mot målet.
Denna månad var målet 280.000 steg vilket jag klarade med råge, det blev 325.447 steg totalt.
Det innebär att jag har varit ute och promenerat 23 timmar o 25 minuter, en del av dessa timmar
har varit väldigt kalla promenader. Som kallast -32,9 grader.
Inte är det knäna det är fel på, men jag har funderat vem som ger sig först, jag eller kylan.
Men jag är envis, ibland i alla fall.
Har även tillbringat 8 timmar på gymmet denna månad.
Vågen har också gått åt rätt hål, det är -7,2 kilo för närvarande. Och jag är nöjd, väldigt nöjd.
Jag är ju en person som gillar papper och siffror så jag bokför alla mina steg m.m.
Imorgon är det dags att börja etapp 3 och motivationen är fortfarande på topp.


Kommentarer
Postat av: Agneta

Toppen tjejen

2010-03-01 @ 11:11:58
Postat av: kajsa

Heja Annica, du är otrolig!

2010-03-02 @ 08:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0