Fredag!!

Då blev det fredag och jag ska åka och hälsa på min mor och far tillsammans med min dotter.
Vi ska vara där över helgen. Det har varit lite hit och dit om vi ska åka eller inte.
Det är ju så kallt igen och Tornedalen dom ska vara värst, ännu kallare där.
Men nu är det bestämt, vi åker och hoppas att vi inte fryser fast efter vägen.
Det ska bli trevligt, det var i julas vi var där sist och det är nästan två månader sedan fast jag
tycker det var alldeles nyss det var jul.
I övrigt går livet sin gilla gång här, jag samlar fortfarande steg, tränar styrketräning, handarbetar,
spelar poker och sen allt annat som kommer till. Jo, jag jobbar ju också.
Och nu är det dessutom OS så det är ganska körigt.
Igår t.ex. var det först steginsamlingspromenad sen störtlopp och efter det ett styrketräningspass,
därefter avslutades kvällen med ett åk i slalombacken. Inte konstigt att jag somnade som klubbad
när jag väl kom i säng.
Men idag är det nya krafter och nya utmaningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0