Snart är...

...OS över för denna gång.
Vilken tur att det bara är vart fjärde år, för det är hektiska veckor.
Inte nog med att man ska hinna motionera själv så ska man åka skidor både på längden och
på tvären, stiga upp i ottan och spela hockey.
Men nu är det bara 3 och 5 mil kvar, det ska vi väl också fixa. Hoppas det blir någon medaljer där.
Fast det känns lite som att vad ska vi göra sen när OS är slut eftersom det har varit så mycket att
följa med i på tv:n. Nåja, det löser sig säkert.
Vi ska väl i alla fall ta emot Marcus Hellner när han kommer hit till Gällivare, det blir säkert en
mottagningscermoni på torget i Gällivare.
Idag blir det i alla fall en sväng på stan, vi har visst lite ärenden att uträtta men det blir när ungdomen
kommit ur sängen vilket kan ta ännu en stund men förhoppningsvis hinner vi innan affärerna stänger.
Sen blir det en promenad med hundarna, slangdraken ska nog få komma fram idag för golven behöver
en omgång. Råttorna springer nämligen efter mig och det gillar jag inte, allra helst inte om dom blir för
många.
Har också förberett middagen som idag består av Apelsinmarinerad kycklingfilé, ett nytt recept som jag
fått i min hand och ska prova på. Det blir spännande.
Igår kväll såg vi film, eller jag skulle i alla fall se, men något hände och allt blev svart.
Nu på morgonen fungerade allt som det skulle och jag har sett filmen.
Den här gången blev det en ny Beck film "I stormens öga". Den var bra, tyckte jag.

Kommentarer
Postat av: Agneta

Jag har haft svårt att få upp min ungdom idag. Tänkte ner till stan men ids inte

2010-02-27 @ 13:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0