Vi bakade...


...en kaka igår för att fira Alla hjärtans dag.
Vi tog det en dag tidigare så vi hade lite go fika till Melodifestivalen.
Det som ni ser i formen är smeten, den var lätt att göra. Det blev bara några skålar
att diska men det gjorde ingenting.
Den var mera färgglad innan gräddningen, efter gräddningen så tyckte jag att det
var den blåa färgen som tog över.
I övrigt har det inte hänt så mycket, arbetsveckan gick av bara farten och
så även helgen.
Min steginsamling går som den ska och viktminskningen likaså.
Idag har jag varit på långpromenad i ett riktigt vårväder.
Det var -3 grader, solsken, medvind och motvind.
Det var med andra ord riktigt skönt förutom då motvinden men det varade inte så länge.
Nu är det dags att krypa under täcket och försöka komma till slutet av
Camilla Läckbergs "Tyskungen", har försökt göra det några kvällar men ögonlocken
vill bara åka igen. Få se hur det går ikväll.


Kommentarer
Postat av: kajsa

Häftig kaka!

2010-02-15 @ 07:18:55
Postat av: Agneta

Trodde det var en keramikskål med härlig färgkombination

2010-02-15 @ 14:38:39
Postat av: Anders

Hej. du skulle vara här kumla och baka en kaka för jag lovade bjuda på fika imorgon om Kalla vinner. Om motvind. Oj vilken motvind sa kärringen som rodde över sjön hoppas den vänder när jag ska hem igen./Anders

2010-02-15 @ 20:50:28
Postat av: Anonym

2010-02-15 @ 20:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0