Även lördagen...


...gick i kylans tecken.
Den här kylan vill inte ge sig, fast om den gör det då kommer det väl snö istället.
Det var en lördag som det inte blev speciellt mycket gjort.
Jag och dotra var en sväng på stan och det blev en ovanligt kort sväng.
Vi köpte bara semlor som vi avnjöt till Robinsonfinalen och hyrde en film.
Ikväll blev det en ny Wallander film "Dödsängeln", den var bra och jag
höll mig vaken hela filmen. Fantastiskt!
Även idag trotsade jag kylan och tog en promenad och nu fick hundarna
följa med. Det var bara kallt inte svinkallt för då hade dom fått stanna hemma.


Kommentarer
Postat av: Agneta

Jag blir inte alls sugen =)

2010-01-31 @ 20:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0