Babykoftan...


...med tillhörande små sockar är färdiga.
Och ikväll tog jag, Emma och Ludde en promenad på ca 90 minuter för att leverera
dessa till beställaren. Max fick stanna hemma och gråta eftersom han är lite halt på
ett ben, kanske överansträning när han har måsta gå så mycke den sista veckan.
Som jag skrev tidigare har jag aldrig stickat något på detta sätt men det var en rolig
stickning när jag väl kom på hur man gör. Det var inte så svårt, bara man gör som
det står i beskrivningen.
Vi har haft toppenväder nu i två dagar med grader som legat kring noll, lite blåste
det ikväll när vi var ute men inte gjorde det något.
Idag har även ordningen blivit återställd med tanke på arbete, slut på lediga
dagar för denna gång, tyvärr. Men det är tur man har ett jobb och framför allt
ett jobb som man trivs med och det är bara elva hela veckor att arbeta sen är det påskvecka.
Och vet ni, nyårslöftet håller än, stegräknaren räknar vidare.


Kommentarer
Postat av: kajsa

Vilken kanonfin kofta! Beställaren

blev säker nöjd....

2010-01-12 @ 08:08:47
Postat av: Karin O

Så ljuvlig!

2010-05-08 @ 09:43:48
URL: http://gravidserier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0