Då blev det...


...ett par sockar till stickade.
Även dessa i garnet som är behandlat med jojoba och aloe vera.
Och det blev även söndag kväll, denna helg rusade fram i blixtens hastighet.
Vad fick man gjort, ingenting känns det som.
Kanske lite, det sedvanliga hushållsarbetet förstås. En tvättunna som höll på
att svämma över är så gott som tom, lite dammsugning förstås och matlagning.
Vi hann en snabb vända på stan igår, ju snabbare dessto billigare.
Ikväll har jag även varit och träffat mina stickjunta vänninor.
Det var en trevlig kväll och jag fick lite stickat.
Jo, jag har hunnit promenera också. Och om någon är intresserad så håller
fortfarande mitt nyårslöfte om 10000 steg om dagen.
Jag är nästan imponerad själv, det har ju trots allt gått 17 dagar på
det nya året.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0