Etapp 1...

....alltså januari månad, mot ett "lättare" liv är avklarad.
Mitt mål är att bli lättare och att gå 10.000 steg/dag som jag skrivit tidigare.
Nu har jag alltså kämpat en månad, fast det har faktiskt inte varit så kämpigt.
Det har gått väldigt bra om jag får säga det själv.
Stegen denna månad skulle bli 310.000 eftersom det är 31 dagar, mitt resultat blev 334.855 steg.
Vilket för mig blev 21 timmar och 55 minuter effektiv promenadtid plus det jag annars går för att ta
mig framåt. Dessutom har jag varit på 6 styrketräningspass.
Viktresultatet blev -4 kg och för att nå det förutom då motionen så har jag blivit polare med Viktväktarna igen.
Räknat points med andra ord.
Imorgon börjar etapp 2, februari, vilken tur att den månaden bara har 28 dagar då behöver jag bara gå
280.000 steg.



Kommentarer
Postat av: Agneta

Ett stort GRATTIS

2010-02-01 @ 11:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0