Gott Nytt År !!!


Gott Nytt År önskar jag Er alla.
Igår var det då nyårsafton och vi fick ihop en meny till slut.
Hos oss serverades toast med räkröra till förrätt fast en valde tzatziki på sin toast,
grillad entrecoté med bakad potatis och persiljesmör till varmrätt och
en riktigt kladdig kladdkaka med hallongrädde till efterrätt.
Allt var gott om jag får säga det själv, men då hade jag ju inte ätit ordentlig mat
sedan i måndags p.g.a sjukdom.
I övrigt var det en lugn kväll med film och raketskjutning.
 På tal om sjukdom så blev nästa i vår familj drabbad av magsjukan,
Emma började må dåligt efter tolvslaget och nyss hade hon 39.5 i feber.
Då får vi se hur länge hennes sitter i.
Med nyår följer dessa nyårslöften.
Jag har skaffat mig en ny stegräknare och har bestämt att jag ska gå
10.000 steg om dagen. Ska försöka hålla det löftet.
Eller går det som vanligt med nyårslöftena, åt skogen. Vi får väl se.


Kommentarer
Postat av: kajsa

Godmorgon Annica



Skönt att höra att du är frisk, synd för Emmas del...Vad jobbigt att ni har feber också, det klarade jag mig ifrån iaf.



Lycka till med stegräknaren, det går säkert bra.



/Kajsa



2010-01-01 @ 09:58:54
Postat av: Agneta

Hoppas lill pigan börjar piggna till. Vi är iett snöigt Borås. Du kan ju göra som fylking och Aschberg. Promenera till Växjö, då lovar ja laga dig en fler rätters middag när du kommer fram

2010-01-01 @ 19:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0