Jaha....


...då trillade jag dit igen.
Jag hade faktiskt bestämt mig för att inte köpa några nya garnnystan i år.
Det löftet höll i 13 dagar. Suck!!
Garnförsäljaren tittade in på mitt jobb idag och hade en påse med garn med sig
och undrade om jag behövde lite nytt.
Självklart, sa jag, vilken karaktär. Hmm!!!
Jag blev 15 garnnystan rikare, garn till halsdukar i de färger som är på bilden.
Var dessutom tvungen att provsticka av en färg fast jag håller på att
sticka ett par sockar.
Men det var så spännande att se hur det blir, kan ni tänka er det?
Vad ska jag med fem halsdukar till, de hamnar väl till försäljning när dom är klara.
Annars går allt sin gilla gång här, det milda vädret försvann och i skrivande
stund har vi -13,5 grader. Inte så farligt, skulle kunna vara värre.
Har även fått ihop dagens steg, men jag fick gå två varv runt lekparken på
vårat område nyss. Jag måste hinna få ihop dom före tolvslaget för då nollas min räknare.
Nu är det dags att gå och sova så jag orkar upp i morgon.
Det är fruktansvärt svårt att orka upp, men det kanske blir bättre nån gång.


Kommentarer
Postat av: Agneta

Är det Irene som varit framme. Man kan inte bli frestad i Växjö i alla fall

2010-01-14 @ 00:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0