Mera snö!!

Idag har det bara vräkt ner ännu mera snö.
Och jag som tyckte att vi fått alldeles tillräckligt, men tydligen inte.
Säkert kommer dom och plogar i natt så jag får skotta mig ut på morgonen när jag ska till jobbet.
Men ut på promenad tog jag mig i alla fall, en hel timme blev det på oplogad gångstig.
Får väl se det positivt att det kanske ger mer träning än om det hade varit skottat.
Och har man nu tagit f-n i båten får man väl ro han i land också.
Då hjälper det inte vilket väder det är.
Men jag har då två stycken som mer än gärna följer med mig, hundarna alltså.
Jag har också kommit på en sysselsättning när jag promenerar, jag ringer till min mor och så
pratar vi medans jag går. Hon ligger under filten kan jag tänka mig.
Vi hinner avverka många samtalsämnen under tiden samtidigt som att det känns som att jag
har sällskap. Trevligt!!
Nu är det i alla fall läggdags igen, hoppas att jag är piggare imorgon än vad jag var i morse.
Det var hemskt att ta sig ur sängen men det gick till slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0