Vad har hänt...

...sen sist.
Jo, inte mycket.
Måndag kväll träffade jag grannfrun, vi satt och surrade och stickade hemma hos mig.
Vi är tre damer här på gatan som brukar träffas då och då för att prata och sticka men nu
fick en förhinder men vi andra två kunde surra och sticka ändå.
Igår blev det ett pass på gymmet, det var skönt allra helst efteråt. Ibland känns det lite motigt
att ta sig dit till kl 20, jag har som hunnit försoffa mig till den tiden. Men bara jag tar mig till
gymmet så går det bra.
Idag har jag bara varit hemma, jagat dom små grå råttorna som springer omkring men jag
tror jag lyckades fånga alla och dom som råkade bli kvar åker väl nästa gång.
Hundarna fick en omgång med borste och klotång mot deras vilja, tror att dom helst skulle
vilja se ut som ruggugglor. Men nu ser dom i alla fall lite representabla ut.
Och min kära dotters fötter fick sig en insmörjning.
Insmörjning, heter det så?? Ja ja, ni förstår väl vad jag menar i alla fall. Hoppas jag.
Förutom detta så har jag varit ute och samlat steg varje kväll. Det fattas ännu några till
310000 som jag ska ha när månaden är slut.
Få se vem som är slut först månaden eller jag. Nu är jag i alla fall slut för idag och ska gå
och se hur det går i min bok innan jag knoppar in för natten.
En sak till, vilket konstigt väder vi har, när jag for tillbaka till jobbet efter lunchen så var det
-5,9 grader och det regnade. Ska det vara så i januari?? 

Kommentarer
Postat av: Anders

Hej. Vädret i januari är varierande det har jag noterarat efter alla mina år.

2010-01-23 @ 08:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0