Pippi tröjan...


...blev färdig till slut.
Det tog lite tid men nu är den klar så jag hinner leverera den innan jag drar på semester.
Har haft så mycket annat för mig under dagarna så när min normala sticktid har kommit så har jag bara suttit med armarna i kors.
Helgen som var gick i regnets tecken så det blev inte mycket målat då.  
Lördagen gick åt till Victoria och Daniels bröllop, hade tänkt titta en stund men blev kvar hela kvällen. Det var ett stiligt brudpar.
Men idag har vi fortsatt med projektet och förhoppningsvis ska vi hinna lite till imorgon bara vädret håller i sig. Vi behövde då verkligen inte vara ensamma idag när vi målade för myggen har varit med oss. Yes, äntligen har dom kommit. Hmmm!!
Nu ska jag krypa under täcket och ladda inför sista arbetsdagen före semestern. Hinner nog inte åka iväg imorgon till stugan så det får bli på fredag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0