Semester !!!!


Japp, då har semestern börjat eller egentligen inte förrän på måndag men ledigheten har startat i alla fall.
Idag har vi målat om inte färdigt så i alla fall så är vi en bra bit på väg. Nu får målningen vila för min del i alla fall tills jag kommer tillbaka från semestern. Kanske finns det något kvar då för mig att måla om inte gubben målat allt. Det är en ganska rogivande sysselsättning faktiskt förutom igår kväll när myggen ville hjälpa till.
Jag visade tidigare en bild på rabatten våran som nu är uppgrävd o rensad och så här ser den ut i dagsläget. Hur länge det nu håller i sig tills renfanor, rallarros och andra vackra blommor återkommer i den.
Nu ska jag i alla fall hoppa under täcket och sova några timmar för att imorgon packa färdigt och sen drar vi till stugan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0