Det har gått...

...några dagar sedan jag skrev här sist men eftersom det inte händer så mycket utöver det vanliga så
har jag inte så mycket att berätta om.
Jag promenerar som vanligt varje dag, idag är det faktiskt dag 70 som jag har varit ut på promenad.
Hoppades att det skulle ha varit fint väder idag så vi hade kunnat åka ut med skoter, men icke.
Med fint väder menar jag att solen ska lysa så man kan sitta i en snödriva och njuta av den och grilla lite korv.
Men idag var det mulet och det kom lite snö på förmiddagen det var först på eftermiddagen som den där
solen behagade titta fram. De övriga i familjen var ut en sväng igår och åkte lite skoter.
Idag har jag börjat virka på en OS mössa fast enfärgad och det var en som sa att mössorna ser ut som dom
man gjorde i årskurs fyra. Men då måste jag ha varit borta den lektionen för jag har nu rivit upp och börjat
om tre gånger. Ska det verkligen vara så svårt, nej jag tror inte det. Men det vill sig inte riktigt för mig.
Nu ska vi i alla fall parkera oss i soffan och se på Melodifestivalen.
Håller tummarna på att Anna Bergendahl eller Darin vinner.

Kommentarer
Postat av: Agneta

trodde inte du skulle behöva sprätta upp :)

2010-03-13 @ 23:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0