Etapp 3...

...har jag också lyckats klara av.
Denna månad har det varit betydligt behagligare promenadväder än de två första. Skönt!
Jag hade som mål att gå 310.000 steg i mars och det månaden har nu slutat med 410.934 steg.
Vilket innebär att jag promenerat 33 timmar och 20 minuter förutom stegen som blir till ändå.
Det blev några extra steg men inget som jag tar med mig till nästa månad. Nej, nu nollas räkneverket igen.
Förutom promenaderna har jag även denna månad tillbringat 8 timmar på gymmet.
Och vågen visar -9.5 kg.
Igår har jag även provat om jag fortfarande kan ta mig framåt på ett par skidor och kan ni tänka er det kunde jag. Det är många år sen jag åkt skidor sist.
Min kära dotter skulle gärna betala för att få se mig åka skidor, jag minns inte om hon har sett mig åka någon gång. Hon kanske bara har varit ute med pappa och åkt när hon var liten.
Vi hade en halv friluftsdag med jobbet igår och då var det en arbetskamrat som hade skidor och pjäxor som passade mig så jag fick prova och åka på Vassaraträsket. Jag var bara och åkte kanske 10 minuter.
Man kan ju inte förta sig första gången på flera år. Om skidåkarlusten håller i sig till nästa vinter så kanske jag investerar i en ny utrustning. Vi får väl se.
Imorgon drar etapp 4 igång och motivationen är fortfarande kvar. Den etappen startar jag i stugan över påskhelgen. Om det nu inte blir så att jag tar kvasten och drar till Blåkulla.
Ha en Glad påsk alla som läser min blogg.

Kommentarer
Postat av: kajsa

Bra kämpat!



Glad Påsk till er alla

2010-04-01 @ 07:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0