Fredagmorgon...

...och snön faller ner, usch.
Gällivare vintermarknad i helgen så det är bara att hoppas på bättre väder, det skulle vara
roligare att vandra där då.
Min mor och far kommer också hit för att besöka oss och marknaden.
Dom är ena riktiga marknadsmänniskor, eller?
Nej, jag tror inte det, men dom kommer i alla fall och det är roligt.
Få se om jag hittar något nytt där, det finns väskor och garn om inte annat. Det är alltid trevligt med ett nytt garnnystan eller en ny väska.
Garn ska jag faktiskt köpa för jag har beställning på en Pippitröja och hur jag än rotar i mitt lager så har
jag inget garn till en sådan och det är faktiskt sant.
Sen kanske det blir lite av Vild Hasses renkorv.
Nu ska jag i alla fall dra mig mot arbetet men det blir nog bara en halv arbetsdag idag, tänkte vara ledig
på eftermiddagen och umgås med gästerna, besöka marknaden och sen blir det en promenad på kvällen.
Ska försöka få med mamma fysiskt idag annars brukar hon ligga under filten och prata i telefonen medans jag promenerar.
Få se om jag lyckas eller om hon kommer på någon bra undanflykt.

Kommentarer
Postat av: Agneta

Du tog ingen bild på OS mössan? Vad du är flitig, du kan nog sticka även när du sover

2010-03-21 @ 10:52:06
Postat av: Annica

Jag glömde att ta en bild, fast å andra sidan var den helt svart så det hade kanske blivit en tråkig bild även om mössan var fin.

2010-03-30 @ 07:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0