Nu känns det...

...som att våren har börjat närma sig.
I helgen har det varit fint väder även om nu inte solen har lyst med sin fulla glans så har temperaturen
varit betydligt behagligare än vad det har varit den sista tiden.
Nu i skrivande stund är det +1,8 grader men det blåser syd-västliga vindar om jag nu kan vädersträcken rätt.
Idag har jag slagit rekord i min steginsamling, det blev 16.769 steg, inte illa om jag får säga det själv.
På dagen var jag ute på promenad en timme med en granne och eftersom det var så skönt väder så kunde jag inte låta bli att gå en sväng till nu på kvällen, men det blev bara 50 minuter.
Kan det ha blivit ett beroende det här med promenader, men det är ju inte fel. Ett ganska nyttigt beroende.
Jag har faktiskt fått lite annat gjort också denna helg, inte bara promenerat.
Rensade bort vinterklädeskatalogerna för nu ska vi väl ändå inte behöva köpa mer vinterkläder denna säsong.
Middagarna denna helg bestod av fläskfilé i ost o senapssås igår och idag hade jag beställning på lasagne.
Och nu ska jag krypa ner i min renbäddade säng och försöka läsa några sidor i boken.
Men det känns redan nu som att det inte kommer att bli så många fast det är inget ovanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0