Söndagar verkar...

...vara den dag som jag gör nya stegrekord, idag blev det som sagt ett nytt med 17.583 steg.
Men det vette fåglarna om jag orkar det varje söndag.
Jag var först på förmiddagen med hundarna och gick 1,5 tim och nu på kvällen ringde grannen och undra om jag
har lust att hänga med på en kort promenad. Visst hade jag det så det blev 35 minuter till.
Fick faktiskt ihop den där OS mössan också så imorgon får jag leverera den. Det var inte så svårt, bara man gör som det står i beskrivningen. Trodde att jag fattat det efter alla dessa år som jag har handarbetat.
Och rätt låt vann i Melodifestivalen också enligt mitt tycke, äntligen. Det brukar alltid vara fel låt.
Fast jag tyckte även Darins låt var bra. Nu är det bara att hålla tummarna att det går bra för Anna i Norge.
Nej, nu är det läggdags så att jag orkar med en ny arbetsvecka.


Kommentarer
Postat av: Agneta

Tycker oxå det var rätt låt som vann

2010-03-16 @ 10:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0