Då är helgen...


...över och världscuptävlingarna i skidåkning likaså.
Och det gick bra för Sverige i alla fall för herrarna och ganska bra för damerna.
Det var riktigt spännande även om jag nästan skäms och säga att jag satt hemma i soffan och såg tävlingarna.
Kanske skulle man ha varit ute i spåret eller bredvid spåret och tittat.
Nå det gick ju bra fast jag inte var där.
Och alla som sett tävlingarna såg också vårat vinterlandskap och lite mer snö har det kommit idag.
Fast nu har vädergubbarna hotat med att det ska bli kallt igen. Dom hade verkligen tur med temperaturen under skidtävlingarna för på torsdag förra veckan hade vi -24 grader och sen vände det och var bara 7-10 grader ca.
På tal om vinterlandskap så tog jag ett par bilder igår när jag var ute med hundarna.
På ena bilden syns vårt hus med sin nya färg som den fick under sommaren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0