Nu är det...


...jul här i vårt hus.
Och även lite ljus utomhus.
Men det blir mindre och mindre tomtar som kommer fram för varje år som går.
Snart är det väl bra om jag får upp julgardiner och ljusstakar i fönstren.
Har jag blivit lat?? Ja, kanske det.
Men i söndags fick jag i alla fall ihop ett gäng lussekatter och saffransbullar med mandelmassa.
Till helgen ska jag försöka få ihop lite till i bakväg.
Lussekatterna blev i alla fall ganska lyckade om jag får säga det själv. Inte riktigt som mammas än.
Men när jag har tränat lika många år som hon så är dom nog lika fina.


Kommentarer
Postat av: Agneta

Lusse katterna blev ju fina,t.om jag blev sugen som inte gillar lusse katter annars

2010-12-03 @ 07:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0