Snö, snö, snö !!

Oj, oj, oj vad det har kommit mycket snö. Jag tycker att det är alldeles tillräckligt nu.
Nästan för mycket till och med och igår kändes det som att allt har tänkt komma samtidigt, men nu har det i alla fall slutat eller åtminstone gjort uppehåll för ett tag.
Men av erfarenhet vet vi ju att det ska komma minst en meter till.
Halloween och Allhelgona helgerna dom for förbi och inte ett enda spöke har jag sett till.
Förutom då när jag tittat mig själv i spegeln. Förr om åren har det sprungit spöken hur många som helst och frågat bus eller godis. Men som sagt inte ett enda i år.
Det är kanske så att här på vårat område är barnen antingen för stora eller så är dom för små.
Och jag som hade köpt godis, hur gick det med det?? Jo, vi fick offra oss själv.
Nej, nu börjar det bli dags att sno ihop någon middag. Här vankas det idag lax och klyftpotatis.

Kommentarer
Postat av: Anders

Hej. detska vara snö den här tiden på året. Det ska komma 15 cm snö här i kumla imorgon 9/11. Ca 2 veckor kvar här sen vet jag inte

2010-11-08 @ 19:51:49
URL: http://a
Postat av: Anders

Hej. Är datan trasig eller är de ont fingret.

2010-11-17 @ 18:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0