Valdagen ...


...är här men vad ska jag rösta på ???
Nå det kanske löser sig när jag väl är framme vid vallokalen.
I övrigt så har veckorna efter semestern flytit på ganska bra, tvätten är tvättad, hundarna är hemma och jobbat ett par veckor har jag också hunnit göra.
Promenaderna och steginsamlingen går som det ska, har hunnit med ett par pass på gymmet och jag har även börjat på spinning. Spinningen känns faktiskt ganska rolig, har ju haft uppehåll i några år men nu tänkte jag försöka med åtminstone ett pass i veckan. Det är ganska skönt att få bli riktigt svettig ibland.
Om det nu kan vara skönt med svett, jo, det kan det faktiskt. Det känns att man jobbat på ordentligt.
Som ni ser på bilden som är tagen hos mor och far så faller höstlöven och vi går mot den där
eländiga vintern. Ser verkligen inte fram emot det men vad ska man göra. Bara att gilla läget.
Men nog är det skönt utan snö och kyla. Kan åter igen konstatera att jag nog bor på fel ställe.
Nej, nu är det dags att ta dottern under armen och ta henne till vallokalen för första gången i livet.



Kommentarer
Postat av: anders

Hej Den där björken kommer jag att se när vi flyttar till andra sidan vägen. Här är det 15+, marknad var det helgen Grängesberg

2010-09-20 @ 19:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0