Idag har vi...


...haft min mor och far på en snabbvisit.
Det var väldigt trevligt. Tyvärr har pensionärerna lite bråttom och allra helst den här årstiden.
Men några timmar är ju bättre än ingenting och färsk potatis hade dom med sig.
Det smakade utsökt.
En sjal till har jag fått färdigt och den är till salu om någon är intresserad.
Gå in på min nya blogg där jag lägger in allt stickat som jag har till övers för försäljning.
Den hittar ni om ni rullar ner en bit på denna sida och tittar i högerspalten där finns det länkar
och bloggen heter Stickannica.
Nu väntar jag bara på garn så jag får börja sticka ett par pippitröjor men tills dess får jag veva på
något annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0