Femte...


...pippitröjan är nu färdig och ska förhoppningsvis passa på en liten flicka.

Vi var och såg på Harry Potter filmen och hör och häpna, jag var vaken hela filmen
trots att den mest utspelar sig i en mörk miljö. Men jag fixade det.
Och det var visst den sista filmen i serien.

Min semester har börjat i tisdags och det har varit lite annorlunda eftersom jag har varit hemma.
Men sysselsättning har det inte varit brist på, finns alltid terapi här hemma.
När jag låste dörren på jobbet på måndag eftermiddag så började det regna så jag tänkte att
det är mitt semesterväder som börjar. Det höll i sig halva tisdagen men sen har det varit skapligt väder,
ganska soligt och fint med bara några skurar. Fast jag är egentligen inte så brydd i om solen lyser eller
ej för jag har ingen ro att sitta och sola när jag är hemma. Utomlands går det bra, kanske
det beror på att det är så många flygfän som stör här hemma och att det inte finns så många måsten som
ska göras.
Och regnar det så är det ju legalt att sitta inne och sticka eller läsa en bra bok eller bara häcka
här framför datorn.
Imorgon drar jag i alla fall iväg på semesterresa, det bär iväg till stugan för ca en vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0