Jahapp, då var...


...nästa stickprojekt färdigt. Det blev en damkofta som ni ser.
Lite annorlunda modell som stickades i flera delar men riktigt rolig att göra.
Då är det bara att hoppas att den passar beställaren.
Nästa projekt är påbörjat, det blir en pippitröja igen åt en liten kille.

Midsommarhelgen for i ett rasande tempo. Jag och gubben tillbringade den i stugan och vår kära
dotter höll ställningarna här hemma. Förmodligen njöt hon av friden i huset när hela patrasket var borta.
Så nu är det jobb som gäller i några veckor framöver, hur många vet jag inte eftersom jag fortfarande
inte har bestämt mig när jag ska ha semester. Men lite semester ska väl jag också ta.
Om jag inte minns fel så har jag nog varit ledig två veckor med början efter midsommarhelgen i
säkert tio år så det kändes lite konstigt att åka hem från stugan och jobba.
Men det går bra det också. Nu är det bara att krypa under täcket och invänta en ny arbetsdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0