Midsommar !!

 
Ha en riktigt skön midsommarhelg alla !!
Det ska jag i alla fall försöka ha även om det känns lite annorlunda när vi inte är hela familjen
tillsammans. Men, men jag får väl vänja mig med förändringar. Det är väl livets gång.

I förra inlägget skrev jag om värmen men att vädergubbarna sa att det skulle bli kallare och det
blev det. Och regn kom det också. Oj, oj vad det har regnat. Tror inte jag behöver vattna våra
balkonglådor mer denna sommar.
Fast nu ser det då ut som riktigt fint sommarväder bara hoppas att det skulle hålla i sig hela helgen men
tyvärr har dom visst lovat mera regn.
Nu ska jag försöka få lite midsommarfint här i kåken vilket innebär att jag ska ta fram slangdraken och
gå på jakt efter dom största råttorna. Dom små får som vanligt växa till sig tills dom är lättare att fånga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0