Höst !


Det är höst och vintern närmar sig.
Fast än så länge ingen snö, ja det kom ju i och för sig lite men det är borta.
Till och med Dundret är snöfritt, det försvann från topparna i söndags.
Och vädret varierar verkligen, den övre bilden tog jag på söndagmorgon och den
nedre på måndagmorgon när vi var ute på morgonrundan jag och hundarna.
Föredrar vädret på den övre bilden faktiskt.
Sen har jag börjat med ett nytt tidsfördriv. Sälja saker på Tradera.
Och hittills har jag blivit av med nästan allt jag annonserat ut.
Nu ryker det en massa garner från mitt lager, men inte allt för lite måste jag ha kvar.
Men garn verkar då vara något som är lättsålt, kanske för att det är inne med stickning igen.
Sen har jag faktiskt lättat på väsklagret också.
Jag går runt här hemma och tittar om det inte finns något mer jag kan sälja så snart kanske
vi sitter i ett tomt hus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0