Men fy vad...


...vad det blir glest mellan inläggen här.
Men nu blir det ett i alla fall.
Jag har fått ihop en ny halsduk igen, mina vänner ska verkligen inte behöva frysa i vinter.
Det är ju så inne med dessa stora halsdukar, lite för stor på min modell men förhoppningsvis
lagom åt min dotter.
Vad har annars hänt här? Ja, inte mycket förutom att jag har dragit igång höststädningen.
Måste få bort allt damm som lagt sig överallt under sommaren och även om jag inte får bort allt
så det mesta i alla fall. Men det är så tråkigt att städa, usch fy!
Man skulle ha en sån där Rut som kommer och fixar det.
Till och med fönstren är tvättade, glömde ju det i våras så nu börjar vi se ut igen fast det var
kanske onödigt snart är det mörkt dygnet runt så då har det ingen betydelse om dom är rena eller ej.
I torsdags var jag och Emma till Sunderbyn och hon fick en droppbehandling. Den första av två.
Nästa blir om ca två veckor. Det tog hela dagen nästan men vi hann på snabbvisit in till stan också.
Men det blev då inget shoppat. Behövde väl ingenting eller hade ingen ork att ens titta.
Hemresan är bland det segaste jag varit med om, väglaget var bra inge snö eller regn.
Men jag var så fruktansvärt trött så det blev två sovpauser efter vägen.
Det var väl sjukhusbesöket som tog knäcken på mig.
Kanske blir det tåg vid nästa resa.
Nu ska jag häcka en stund på soffan med stickningen sen blir det fortsatt städning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0