Söndagkväll!!


Helgen är slut, igen.
Men är ganska nöjd med vad jag fått gjort i alla fall.
Den sjätte pipptröjan blev just färdig och får åka iväg med posten imorgon.
Har även fått färdigt en mössa och ändrat ärmar på en tidigare stickad tröja som
nu har hamnat hos beställaren.
Dessutom har jag påbörjat den 7:de pippitröjan, få se hur många det hinner bli innan
alla som vill har fått sin tröja.
Jag har faktiskt hunnit beta av lite på min höststädning.
Det mesta är färdigt förutom att jag skulle behöva ta insidan av skåpen också men
hur kul är det ?? Inte ett dugg roligt men ett nödvändigt ont ibland.
Ingen snö har landat på backen ännu och inte gråter jag för det.
Idag har det då bara regnat.
Men nu är det bara att gå och knoppa så jag orkar med en ny arbetsvecka och
kan ni tänka er att jag har bara två arbetsveckor kvar sen har jag semester.
Vad skönt det ska bli. Den som spar han har sägs det ju.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0