Då var den...


...pippi tröjan färdig.
Bara vänta och se om den passar flickan som ska ha den.
Sen är det bara att börja på nästa, i nuläget har jag beställningar på tre pippi tröjor till.
Det verkar vara inne nu att ha dessa tröjor, jag tycker jag ser dom överallt i olika modeller.

Men idag är det arbete som gäller och sedan ska jag packa lite för imorgon ska jag
emigrera för en vecka. Styr kosan mot England med ett gäng arbetskamrater för att besöka
församlingar i Norwich och Walsingham. Vi avslutar resan med en dag i London.
Det ska bli spännande och kanske får jag in några fina bilder när jag är tillbaka.
Nu är det i alla fall tid att styra kosan mot arbetsplatsen.
Ha det bra alla mina läsare !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0